Ақтөбе қаласы «№ 8 орта мектеп» КММ Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 21 ақпандағы № 57 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы, Қазақстан РеспубликасыныңОқу-ағартуминистрі 2022жылғы22желтоқсандағы №513бұйрығы
Мемлекеттік білім беру ұйымының педагогтерін бос лауазымға тағайындауға конкурс өткізу туралы хабарлама
№8 мектептегі бос орындар туралы ақпаратты «enbek.kz» https://8aktschool.edu.kz сайт арқылы білуге болады.
Конкурсқа қатысуға құжаттарды қабылдау конкурс өткізу туралы хабарландыру жарияланған соңғы күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде жүргізіледі.
1.«№8 орта мектеп» КММ Қазақстан Республикасы, Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы, Д.Қонаев көшесі №3Д үй, почталық индекс 030009, 8(7132)458-287 shkola8.k3d@mail.kz
2.Негізгі функционалдық міндеттері, еңбекке ақы төлеу мөлшері мен шарттары белгіленген бос және (немесе) уақытша бос лауазымның атауы
Психолог уақытша бос лауазым (1 декреттік орын, жалақысы 137045 тг, қосымша төлемдерді санамағанда)
3.Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген кандидатқа қойылатын біліктілік талаптары;
Лауазымдық міндеттері:
оқушылардың психологиялық және әлеуметтік әл-ауқатын қамтамасыз етуге және қалыпқа келтіруге, олардың әртүрлі өмірлік жағдайларда әлеуметтік-психологиялық бейімделу қабілетін дамытуға, сондай-ақ кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелерінде көмек көрсетуге бағытталған қызметті жүзеге асырады;
білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, педагог қызметкерлердің және оқушылардың немесе оларды алмастыратын адамдардың ата-аналарының психологиялық мәдениетін қалыптастырады;
инклюзивтілік қағидатын іске асыруға жәрдемдеседі және білім беру процесіне қатысушылардың барлығының мінез-құлқының толерантты мәдениетін қамтамасыз етеді;
буллингтің, өзіне-өзі қол жұмсаудың алдын алу бойынша жұмыс жүргізеді;
білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді;
әр түрлі бағыттағы және бағыттағы психологиялық диагностиканы жүргізеді, оқыту, тұлғалық даму және мінез-құлық проблемаларын уақтылы анықтайды, психологиялық қорытынды жасайды;
ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауға қатысады және оның негізінде оқушылардың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, дамыту бағдарламаларын, сондай-ақ педагог-ассистенттің іске асыруы үшін балалардағы проблемалық мінез-құлықты жеңу бағдарламаларын әзірлейді;
әртүрлі психологиялық проблемалары бар балаларға, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға консультациялар, жеке, кіші топтық және топтық дамыту сабақтары нысанында психологиялық көмек көрсетеді;
дарынды оқушыларды психологиялық қолдауды жүзеге асырады;
ата-аналарға, педагогтерге, мамандарға, нақты психологиялық мәселелерді шешуде консультациялық көмек көрсетеді;
педагогикалық ұжымға, сондай-ақ оқушылардың жеке және әлеуметтік даму проблемалары бойынша оқушылардың немесе оларды алмастыратын адамдардың ата-аналарына ұсынымдар әзірлеу мақсатында зерттеу жұмыстарының материалдары бойынша психологиялық талдауды жүзеге асырады;
белгіленген нысан бойынша құжаттаманы жүргізеді, педагогикалық, әдістемелік кеңестердің жұмысына, ата-аналар жиналыстарын, сауықтыру, тәрбиелеу және білім беру ұйымының жұмыс жоспарында көзделген басқа да іс-шараларды өткізу жөніндегі жұмысқа қатысады;
кәсіби құзыреттілікті арттырады, мектеп жасындағы балалармен психологиялық жұмыстың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады;
баланың құқықтарын қорғау жөніндегі конвенцияға сәйкес жеке адамның құқықтарын қорғауға жәрдемдеседі;
балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;
білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді.
Білуге тиіс:
Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдары және білім беру мәселелері жөніндегі өзге де нормативтік құқықтық актілер;
жеке тұлға психологиясы, дифференциалды балалар және жас ерекшеліктері, әлеуметтік, медициналық психология, балалар нейропсихологиясы, патопсихология, психосоматика;
педагогикалық этиканың нормалары;
дефектология, психотерапия, сексология, психогигиена, кәсіптік бағдар, мамандану және еңбек психологиясы, психодиагностика, психологиялық кеңес беру және психопрофилактика негіздері;
белсенді оқыту, әлеуметтік-психологиялық қарым-қатынас әдістері;
жеке және топтық кеңес берудің, диагностика мен баланың дамуын түзетудің заманауи әдістері,
еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.
Біліктілікке қойылатын талаптар:
"Педагогика және психология" бағыты бойынша жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе бейіні бойынша жоғары медициналық білім, жұмыс өтіліне талап қойылмайды;
және (немесе) біліктілігінің жоғары немесе орта деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 3 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 4 жыл, педагог-зерттеуші үшін кемінде 5 жыл;
және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-шебер үшін кемінде 5 жыл.
Кәсіби құзыреттілікті айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:
1) "педагог":
заманауи психологиялық әдістерді қолдану керек;
балалармендиагностикалық, түзетужұмыстарынжүргізу;
балалардың эмоционалды әл-ауқатын, тиімді дамуын қамтамасыз ету;
білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып,
оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру;педагогикалық ұжым мен ата-аналарға психологиялық білім беруді жүзеге асыру;
2) "педагог – модератор":
"педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ: жеке психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалармен жұмыс жүргізу;
балалармен, педагогтармен, ата-аналармен проблемалық (стандартты емес) жағдайларда жұмысты ұйымдастыру;
ересектердің балалармен қарым-қатынасын қамтамасыз ету және реттеу;
әлеуметтік бейімделудің белсенді әдістерін қолдану;
ата-аналар мен педагогтарға консультациялық көмек көрсету;
3) "педагог – сарапшы":
"педагог-модератор" біліктілігіне, сондай-ақ:әртүрлі профильдер мен мақсаттардағыпсихологиялықдиагностиканыжүргізу, балаларменжекежұмысжүргізу;
шығармашылықтоптыбасқару, психологиялық – педагогикалыққызметтіңөзектімәселелерібойыншаконференцияларға, семинарларғақатысу;
мектепжасынадейінгібалалардыпсихологиялыққолдаубойыншаұсыныстарәзірлеу;
тәлімгерліктіжүзегеасыружәнебілім беру ұйымыдеңгейіндеөзініңжәнеәріптестерініңкәсіби даму басымдықтарынайқындау, аудан/қаладеңгейіндетәжірибеніжинақтау;
4) "педагог-зерттеуші":
"педагог-сарапшы" біліктілігіне, сондай-ақ:
психологиялықтексеружәне диагностика деректерінескереотырып, мектепжасынадейінгібалаларменжұмысжасаубойыншапсихологиялық-педагогикалықбағдарламалардыдербесәзірлеу, психологиялыққорытындыжасаужәнетүзетужұмыстарынжүргізу;
әдістемелікқұралдар, Оқу-әдістемеліккешендерәзірлеу;
психологиялық-педагогикалықжұмыстыұйымдастырудыңинновациялықтәжірибесіненгізу;
балалардытәрбиелеу мен оқытудыұйымдастырубойыншапедагогтергекөмеккөрсету;
аудан, қаладеңгейіндепсихологиялық - педагогикалыққоғамдастықтатәлімгерліктіжүзегеасыружәне даму стратегиясынайқындау, облыс/республикалықмаңызы бар қалаларжәнеастанадеңгейіндетәжірибеніжинақтау;
5) "педагог-шебер":
"педагог-зерттеуші" біліктілігіне, сондай-ақ:
РОӘК-те мақұлданған, авторлықбағдарламасыболуынемесешығарылғаноқу-әдістемелікқұралдардың, оқу-әдістемеліккешендердің авторы (тең авторы) болуы;
тәлімгерліктіжүзегеасыружәнеоблыс/республикалықмаңызы бар қалаларжәнеастанадеңгейіндекәсібиқоғамдастықжелісіндамытудыжоспарлау;
білім беру саласындағыуәкілетті орган бекіткенреспубликалықжәнехалықаралықкәсіптікконкурстардыңқатысушысы болу.
4.Құжаттарды қабылдау мерзімі Конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап есептеледі;
Құжаттарды қабылдау мерзімі конкурсқа қатысуға құжаттарды қабылдау, конкурс өткізу туралы хабарландыру жарияланған соңғы күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде жүргізіледі.
Құжаттарды қабылдау уақыты:07.09-13.09.2023ж
- Қажетті құжаттар тізбесі;
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адам хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде келесі құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды:
1)осыҚағидаларға10-қосымшағасәйкеснысанбойыншақосаберілетінқұжаттардыңтізбесінкөрсетеотырып,Конкурсқақатысутуралыөтініш;
2)жекебасынкуәландыратынқұжатнецифрлыққұжаттарсервисіненалынғанэлектрондықұжат(идентификацияүшін);
3)кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақтытұрғылықтымекенжайыменбайланыстелефондарыкөрсетілген–барболса);
4)Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымғақойылатынбіліктілікталаптарынасәйкесбілімітуралықұжаттардыңкөшірмелері;
5)еңбекқызметінрастайтынқұжаттыңкөшірмесі(барболса);
6)«Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасыныңнысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтауминистрініңміндетінатқарушының2020жылғы30қазандағы№ҚРДСМ-175
/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралыанықтама(Нормативтікқұқықтықактілердімемлекеттіктіркеутізілімінде№21579болыптіркелген).
7)психоневрологиялықұйымнананықтама;
8)наркологиялықұйымнананықтама;
9)сертификаттауданөтунәтижелерітуралысертификатнемесепедагог-модератордан төмен емес қолданыстағы біліктілік санатының болуы туралыкуәлік(барболса);
10)ағылшынтіліпедагогтерілауазымынаорналасуғакандидаттарүшінпәнбойынша шекті деңгейі кемінде 90% сертификаттау нәтижелері туралысертификаты немесе педагог-модератордың немесе педагог-сарапшының, немесепедагог-зерттеушінің немесе педагог-шебердің біліктілік санатының болуытуралы куәлік (бар болса) немесе Celta сертификаты (Certificate in EnglishLanguageTeachingtoAdults.Cambridge)passa;Delta(DiplomainEnglishLanguageTeaching to Adults) Pass and above немесе IELTS (IELTS) – 6,5 балл; немесеTOEFL(TOEFL)(интернеткенегізделгентест(IWT))-60-65балл;болукерек.
11)техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беруұйымдарында арнайы пәндер бойынша педагогтер және өндірістік оқытушеберлерілауазымдарынапедагогикалыққызметкекіріскен,тиістімамандықнемесе бейін бойынша өндірісте кемінде 2 жыл жұмыс өтілі бар педагогтерсертификаттауданөтуденбосатылады.
12)11-қосымшағасәйкеснысанбойыншапедагогтіңбоснемесеуақытшабослауазымынакандидаттыңтолтырылғанбағалаупарағы.
13) тәжірибежоқкандидаттыңбейнепрезентациясыкемінде15минут,ең төменгіажыратымдылығы–720x480.
Кандидатболғанжағдайдаоныңбіліміне,жұмыстәжірибесіне,кәсіби деңгейінеқатыстықосымшаақпаратты(біліктілігінарттыру,ғылыми /академиялық дәрежелер мен атақтар беру, ғылыми немесе әдістемелікЖарияланымдар,біліктіліксанаттарытуралықұжаттардыңкөшірмелері,алдыңғы жұмысорныныңбасшылығынанұсынымдар)ұсынады
- Уақытша бос лауазымға конкурс өткізу кезінде педагогтің уақытша бос лауазымының мерзімі
Негізгі қызметкердің декреттік демалыстан шығу уақытының белгіленуі
Қабылданатын құжаттар «№8 орта мектеп» КММ Қазақстан Республикасы, Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы, Д.Қонаев көшесі №3Д үй, почталық индекс 030009, 8(7132)458-287 shkola8.k3d@mail.kz